Scarves.


Bismillahirrahmanirrahim.

Hello fellas!

I'm back with new entry regarding Scarves=Tudung. I'm postponed my entry for Hijrah to whenever I want to write up again.

Well, its gone viral for Neelofa's bawal scarves because the price too high= expensive tho.

For me, as a scarves user, yess definitely its too expensive and I can't afford that but, you guys have to rethink, the Quality they served for their scarves, well Neelofa already told through her ig story's

~kenapa tudung bawal harga dia RM50++~

Neelofa dah cakap, Sebab Quality dia, tak jarang and so on.

So maybe sebab tu diorang letak harga yang tinggi.

But for me, if you can not afford to grab Neelofa's bawal scarves, then don't buy it. Banyak lagi tudung murah kat luar sana yang korang mampu miliki.

But jangan juga korang kecam Neelofa. Well, I have my own customized scarves. which I used for myself. And untuk siapkan sehelai tudung tu cost dia rm30++. Nasib baik Sis tak jual. Sebab sis nak pakai tudung sis sendiri yang takdak samanya, or maybe because tak bersedia lagi nak business tudung kot.

Well, so kalau korang fikir balik, upah pekerja+material kain+ untung, harga dia of course lah mahal. Yang korang beli murah tu, macam sis suka beli kat pasar malam sebab murah because they bought directly from factories.

So harga borong kan murah, so dia orang pun dapat jual tudung harga yang murah lah.

Dah dah lah tu. Kalau nak beli tudung Neelofa, then go and buy it. Kalau tak nak dah duk diam jangan kecam, jangan kecoh sebab harga dia mahal.

Walaupun sis sebenarnya tersedak air liur tengok harga dia memang tak mampu milik lah.
Paling tak boleh blah bila cousin sis cakap

"Dia jual tudung kalis api neraka ke? apasal mahal sangat?"  haha.

So end of entry.

with lot love,
Smoochie.

Comments

Popular posts from this blog

First Segmen: #TeamFollowBack & Blogwalking .

Contest: Hijab, Lets wear it right.