Everything is New

Bismillahirrahmanirrahim.

Assalamualaikum.

walaupun sudah habis SPM, jarang sungguh diri ini mengupdate kan diri ke blog. well sebab idea tak tak datang tiap waktu. masa untuk online pun agak terhad sekarang ini.

I never imagined, i would go to form 6 in aliran sains lagi. tapi aku akan ambil kesempatan ini untuk buktikan dengan orang yang memiliki MULUT LONGKANG yang i can be success through form 6 walaupun aku tahu betapa susahnya exam form 6. lebih-lebih lagi sekarang dah dalam bentuk modular.

aku akan buktikan, orang yang jadi doktor bukan budak dak matriks, tapi dak-dak stpm pun boleh.!

Aku akan buktikan juga, dengan sijil STPM ni, aku mampu sambung luar negara! *Semangat tetiba* hehehehe.

so this tuesday, hari pendaftaran. bermula lah kisah hidup yang baru dengan suasana belajar yang baru, guru-guru baru, kawan-kawan baru, sekolah baru, school attire yang baru, pembelajaran yang baru. that's it.

moga bertemu lagi dalam entry yang seterusnya.

p/s: Thanks to Nur Izzati for the poskad. cantik ^^). Good Luck to you too dear :D

End.

Comments

Popular posts from this blog

First Segmen: #TeamFollowBack & Blogwalking .

Contest: Hijab, Lets wear it right.