Maaf Tak terhingga

Bismillahirrahmanirrahim.

Assalamualaikum.

kembali lagi untuk kedua kalinya.

Aku. ya saya adalah pendosa tanpa noktah. Aku manusia biasa. Dan aku sedar kematangan itu mematangkan aku. aku tidak tahu sedalam, sejauh setinggi apa marah mu ketika 5 tahun yang lalu. sebab aku matang, aku tahu sifat unmatured itu yang buat kau marah bertahun-tahun hingga kini. Namun kerana malu dan sifat penakutku itu, aku diamkan diri. tidak mampu utk berbicara tdk mampu untuk ucapkan kata maaf. Sumpah, rasa sayang itu masih ada untuk kau. hingga kini aku teringin sekali menyapa kau, namun. aku tahu perkara tu tak akan berlaku. saya faham. Maaf sangat-sangat atas segalnya. Hanya kata maaf aku ucapkan buat diri mu.

entah kau baca entah tidak, tapi ini lah aku cuba untuk sampaikan ke engkau dari dulu hingga kini.
Maafkan aku.

End.

Comments

Popular posts from this blog

First Segmen: #TeamFollowBack & Blogwalking .

Contest: Hijab, Lets wear it right.