SEBAGAI WANITA

Bismillahirahmanirrahim.
Assalamualaikum, apa khabar sahabat-sahabat handai sekalian?
harap dalam keadaan yang sihat walafiat.

bila berbicara tentang wanita, baru kini ku sedar yang wanita adalah manusia yang paling lemah. sekuat apa pun hati dan kepala dia walaupun dibuat daripada metal dan besi, memang wanita di kategorikan sebagai lemah dan sebab itulah Allah menciptakan Adam untuk Hawa.
kalau dulu boleh lagi aku cakap aku tak nak kahwin -_- hahaha takut dengan hidup rumah tangga kot.
Tapi actually lama-lama baru aku sedar, wanita memerlukan si Adam untuk bimbing dia dan menjadi tulang belakang dia ketika si Hawa sedang tersungkur hilang tempat bergantung.

motif aku buat entry mcm ni kali ni?
Saja jerr nak memuatkan sesuatu di sini walaupun tak banyak mana aku muat kali ni. mungkin sebab tangan aku yang penat malas naik type berjela-jela. takut nanti korang tak baca juga.

apa-apa pun good luck SPM.
yang benar,
Cik Julai.

Comments

Popular posts from this blog

First Segmen: #TeamFollowBack & Blogwalking .

Contest: Hijab, Lets wear it right.