4 Months to go.

#Ramadan10


#15DaysToGo
Bismillahirrahmanirrahim.
Apa khabar ? Sihat? jangan lupa ucap Alhamdulillah.

Hari ni Mood agak tak menentu, agaknya faktor bulan yang hendak mengambang. hmmm...

Aku actually ... ... ... tak sabar sesangat... tak sabar tak sabar dan tak sabar untuk meninggalkan "NERAKA DUNIA" well, aku tak suka tak suka dengan neraka dunia. Sangat parah than anything. I HATE MY SCHOOL. dan yeah I HATE JULY. donno why but ... suddenly i hating back putting myself in this month. why don't just throw away the JULY in a year ? So i never exist. and people will never know me and never know either i am exist or not exist.

Aku ntah susah nak describekan actually apa yang aku rasa. sedih? tak juga... Gembira? pun tak juga ... yang pastinya aku benci Julai. Aku benci diri aku sndiri. sebab memang benci lah! Mana buku-buku penguat aku tak ada... rosak musnah hancur dikerjakan oleh makcik-makcik yang "BERTAULIAH"
ahhhh. aku dreamingkan someone bagi aku novel HLOVATE as a birthday present.

"wasting the money buying those stupid novel" ~ someone.

arrrghhhhhhhhhhhhhhh It is not about stupid novel. can i ask you back? siapa yang bagi aku penguat untuk terus berdiri tanpa menoleh kebelakang kalau bukan "THOSE STUPID NOVEL"? kau? oh in dreaming.. maybe kau boleh nampak yang tu hanya sebuah buku, tapi kau tau apa isi kandungannya? "THOSE STUPID NOVEL" yang kau cakap selamatkan aku dari "live hell" kau tiada masa aku perlukan kau. kauabai aku.

kau tahu betapa lonely aku masa tu? kau tahu? dan sekarang kau sudah rosakkan novel-novel tu dan buat muka tak bersalah.

SO KAU TIADA HAK UNTUK CAKAP AKU BAZIR DUIT UNTUK BELI SEMUA BALIK TU NOVEL. sebab bagi aku hanya novel tu yang selamatkan aku. yahhhh
suatu ketika dahulu.

apasal aku cerita kat sini?
sebab bagi aku, kalau aku cerita dengan orang lain. Orang takkan pernah dan tak akan pernah faham ! TAK AKAN FAHAM ! even korang yang baca ni pun takkan faham.

apa-apa yang aku cakap dekat sini... hanyalahhhhh meluah rasa yang dah membengkak dalam hati.
Maaf kalau berkasar.

Assalamualaikum,
with loves,
Cik Wani ..


Comments

Popular posts from this blog

First Segmen: #TeamFollowBack & Blogwalking .

Contest: Hijab, Lets wear it right.